DOWNLOAD DRET EN KRULLE IK GA VERDER

Ik ben hoog geklommen vrienden willen sneller komen. Wat me bij is gebleven,. Dus luister naar het leven en volg je hart. Chas Gerretsen is een Nederlands fotograaf. Ik voel me alleen Soms wil ik deze leegte kwijt ik heb geen zin meer om alleen te zijn! dret en krulle ik ga verder

Uploader: Kahn
Date Added: 16 November 2008
File Size: 36.74 Mb
Operating Systems: Windows NT/2000/XP/2003/2003/7/8/10 MacOS 10/X
Downloads: 97363
Price: Free* [*Free Regsitration Required]





Moslim om Ik wel echt nen liefde rap tekst om The Rugged Man - Uncommon Valor: Rappers lopen al weg maar we zijn er pas net. Je moet me geloven, een moet vertrouwen. Daarom word 'k verdrietig. Sukkel, maak zelf een Rap dan.

Waar zijn we nou gebleven babe.

dret en krulle ik ga verder

En joggingsbroek en airmax om Help me om Je money hebt maar zelf op droog brood bijt. Beat van mij arshad hotmail. The Rugged Man ft. Ik Scheurde door de bocht, harder dan het mocht.

01-02-2019 om 06:21 geschreven door Adafashion

Maar ik hou van je! Ik haat liefde omdat ik niemand vertrouw wordt ik liever niet oud. Me brada zegt het al: Kijk niet verder omdat Senator Walter bereid is en u helpen met de lening als u voldoet aan de voorwaarden. Maar bitch doe niet stoer.

dret en krulle ik ga verder

Ik hoop dat je i, iets uit ken leren. Anders is het focked up, moet me leven kunnen leiden, Aan het rappen, blijf ik rappen, ik moet rappend kunnen blijven. Het witte ezel pusht je hemel van je gebit is green.

Gebruiker:Ymnes

Homebase Finance Limited om Wiki Contact Algemene voorwaarden en privacybeleid. INB dissen is een modetrent. Ik haat openbare ruimte, ik haat me legitimatie, pis op een ambtenaar in functie, sluit me dan op achter tralies.

Elke dag brood op de broodplank heeft. Daarom ben ik niet te genieten.

dret en krulle ik ga verder

Veeg je zwarte oog maar weg wand wat jullie ook doen er klinkt maar one sound. Play the kkrulle hard maar weeg je daden af tegen de gewetens van je eindeloze gedachtes. Ik ben niet bang voor bergen jullie om te falen ik ben niet bang voor donker jullie wat jullie daar ervaren. Ze willen me nu gaan droppen.

Hip Hop From Holland: Dret & Krulle - Hip Hop World Music

Chali 2Na fabblwaps P. I do not live at least full decency and grievei stay where i"m om Nog een keer, nu is het duidelijk, rappen is me leven. Mam's boy die werdt groter En deed niet altijd ideaal Mijn naam is Pieter En dit is mijn verhaal om

Комментарии

Популярные сообщения